11 Temmuz 2012 Çarşamba

Ben zeki doğmuştum, beni eğitim mahvetti." Mark Twain

O kadar kötü hissediyorum ki nasıl anlatacağımı bilmiyorum.Sanırım bende şanssız doğanlardanım .Hayatım berbat ve 30 dakika önce öğrendiğim haberle dahada berbatlaştı.Ne yapacağımı hiç bilmiyorum aileme nasıl anlatacağımı hele anneme .Zeki bir insan olduğumu biliyorum filmler ve kitaplar konusunda  çok iyiyim ama  bu hiçbir şeyi telafi etmiyor. Bence insanları aldığı ders notlarıyla sınıflandıramazlar bence bu ırkçılıkla eş değerde. Nerede bu işin yetenek kısmı ? Ne yani robot gibi çalışıp hayatımızın güzel olması için mi uğraşmalıyız? Bu çok saçma ! Ve şu insanların ön yargılı  düşünceleri ! '' Şunun okuduğu okula bak  ondan bir şey olmaz'' Bence yargılamak bu kadar kolay olmamalı . Hem sbs kadar saçma bir sınav yok herhalde. 6. sınıfta yakalamaca oynarken sınava girdik ve şimdi bizden 3 yılın sınav sonuçlarına göre liselere gitmemizi istiyorlar son sınavda iyi çeksen ne fark eder  önceki 2 yıl kötü çektikten sonra... Artık beni de inandırdılar sanki iyi bir hayat için hiçbir seçeneğim kalmamış gibi hissediyorum. Umarım önümüzdeki 4 yıl biran önce biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder